tiistai 7. kesäkuuta 2011

Girls best friends


Cazwell - Ice Cream Truck. En pääse yli tästä videosta ja biisi on jäänyt soimaan päähän.

Mutta se mistä halusin tänään puhua on mun kolmet uudet kengät. Ensimmäiset ostin kun kierrettiin joku aika sitten äidin kanssa Parkanon kirppareita, oli muuten NIIN ylihinnoteltua tavaraa etten ole koskaan Tampereella sellasiin törmännyt, lähes kaikista vaatteistakin pyydettiin yli kymppiä. Kaupasta saat uudet halvemmalla. Nää läpsyt kuitenkin oli kohtuuhintaiset 3€, näytti siltä ettei niitä ole paljoo käytetty.


Ei ihan mun normaali värivalinta toi pronssi, mutta Ausseissa totuin pitään tollasia varpaanvälithongseja aina, joten miksei sitten Suomessakin. Tosin noillakaan ei ihan mitää palloo voi mennä potkimaan, missä mulla tulee pieni ongelma. Oon menossa tänään kaverini luokse, mutta mitkä kengät mä laitan? Voipas taas naisella olla isot ongelmat. Hieno sää ulkona ja mä valitan sisällä mun tennarikokoelman huonoutta. Sit en kuitenkaan ole parantanut yhtään vaan Kuusamon Citymarkestista tein toisenkin kenkälöydön. Nää seuraavat on mulle hieman liian isot (koko 40), mutta ostettiin niihin pohjalliset ja käytän niitä sitte paksumpien sukkien kanssa. Ja kyllä, käytän joskus tavallisia sukkia korkkareiden kanssa. Toissapäivänä kuljin nämä ja seepraväritykselliset sukat jalassa eikä kukaan tainnut katsoa kieroon.

Hintahan siis noilla oli 5€, joten olihan ne pakko ostaa mukaan! Ei ole mitkään mukavimmat jalassa, mutta ne menettelee. Nellyn paketissa tulleita kenkiä en ole vielä käyttänyt, mutta nopeella testauksella ne tuntui suhteellisen hyviltä. Olen kuitenkin varma, että saan niistä joka tapauksessa rakot varpaisiin ensimmäisellä käyttökerralla. Hintaa oli 18,95€, mutta sain Mungolifen ja Too Fast Fro Loven sivuilta 20€ alennuksen kun tilasin yli 40€, joten periaatteessahan kengät sain ilmasena.


Voisin taas kutsua noita uusiksi rakkauskengiksi, koska mun mielestä niiden koron malli ja koristelu on täydellinen. Harmi ettei tollasillakaan voi mennä potkimaan palloa, enkä varmaan noilla uskalla huomenna lähteä taloushallinnon pääsykokeisiinkaan. Jännittävää miten ne kokeet menee kun toi matikka ei ainakaan ole mikään mun vahva puoli ja kokeessa on ilmeisesti 1 X 2 tehtäviä ja mun arpaonnikaan ei ole kauheen hyvä. Hävisin Rukallakin varmaan 20€ pelikoneeseen kun yritin kuluttaa aikaani...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti