keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Forgotten


System Of A Down - Chop Suey!

En ymmärrä miksen muistanut mainostaa Rukalla ollessani, että NÄIN LUNTA! Eipä toi ole Suomessa kauheen ihmeellistä, mutta mä en ollut koko talvena nähnyt kunnolla lunta ja nyt pääsin laskemaan mäen rinnettä alas pyllymäkeä. Lumi tosin oli likaista ja isä lupasikin ostaa mulle uudet farkut tästä hyvästä. Annoin sille farkkujen tuumakokoni, mutta eipä ole uusia farkkuja näkynyt!


Muutenkin on ihmeellistä, että mut on ylipäätään nähty Farkut jalassa. En ole käyttänyt sinisiä Farkkuja moneen vuoteen! Australiassa löysin yhdet siniset farkut yhestä keräykseen menevästä kasasta ja kotiutin ne mukaani. Miten vaan voi olla, että Suomessa ne ei enää tunnukkaan yhtä hyvän kokoisilta? Tästä masentuneena tilasin Hennesiltä alennus farkut niiden isoimmassa koossa (36/34) ja kuinkas ollakkaan NE ON ISOT MULLE! Toi pituus on hyvä, mutta leveydestä voisin ottaa pois ainakin yhden koon. En kuitenkaan palauttanut noita, koska mun mielestä on ehkä kivakin, että farkut nousee jenkkiksien päälle eikä kaivaudu niihin sisään.


Näissä kuvissa vilahtelee myös Australiasta ostettu Alice in wonderland -kaulakoru ja pääkallohiuspanta, joita rakastan. Varsinkin toi kaulakoru on ihana, kun siinä roikkuu kello ja mulla kun ei ole rannekelloa niin toi on todella kätevä, vaikka se kävellessä kiliseekin. Harmi etten ole ottanut siitä lähikuvaa. Tuota villatakkia lainasin Tädiltäni ja noi kengät voisin ihan hyvillä mielin vaikka heittää roskiin, mikähän siinä on että tennarit tulee kulutettua ihan puhki ja vähän ylikin ennen kuin ne voi heittää pois?


Raitahan on tänä vuonna muotia ja toi raita paita oli Ginan alennuksesta. Sekin tosin on mulle iso, kun en jaksanut sitä kaupassa sovittaa. Sukat tilasin Hennesiltä. Oon aina aikasemmin suosinut mustia sukkia, mutta nyt meni hermot kun en löydä yhdenkään sukan oikeeta paria niin tästä lähtien ostan vain kirkkaita ja kuviollisia! Alotin tän oikeestaan jo ausseissa kun pyörittelin käsissäni Cotton Onin muotinäytöksestäni saamiani korallinvärisiä pallosia ja raidallisia sukkia ja mietin, että mitä niillä teen. Ajattelin aluksi pysyväni mustalla linjalla, mutta tää idea on osottautunut paljon paremmaksi pyykkiä pestessäkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti