tiistai 17. toukokuuta 2011

Voittojuhlaa


Munamies - pomppufiilis on mun veljen lasten suuri suosikki. Uppoohan se mullekki! :D

Eilen mulle tulikin äkkilähtö Helsinkiin. Arttu soitti, että auto olis 45 minuutin päästä Tampereella ja voisin hypätä kyytiin. Olin ollut kotona koko päivän, enkä ollu ees pistäny päivävaatteita päälleni. Löysin sitten ylleni Melbourne hupparin ja shortsit. Voin kertoo, että en ole vielä ihan oppinut miten Suomen lämpötiloissa pitää pukeutua, mutta ihmeen hyvin pärjäsin, onneks pistin kahdet sukkahousut!


Hämeenlinnasta otettiin Topikin kyytiin ja ajeltiin Pasilaan mistä suunnattiin ratikalla keskustaan. Vessajärjestelyitä alueella oli liian vähän, mutta kai se on ihan ymmärrettävääkin kun 100 000 ihmistä ahtautuu suhteellisen pienelle torille juhlimaan! Tunnelma oli katossa ja törmäsin ihme kyllä moneen tuttuunkin. Tuntu, että minne vain ylöspäin katso niin näki jonku OSKUlaisen tuulettamassa. On se hienoo!


Meillä oli tosi kiva jengi tila-autossa ja takasintulomatkalla pysähdyttiin grillaileen hyvinkään ABC:n pihaan. Kuskikin jaksoi iloita koko illan eikä näyttänyt väsymisen merkkejä, mistä nostan hattua! Grilliähän meillä itellä ei ollut vaan jotku kiekkofanit oli sellasen pystyttänyt jo valmiiksi ja me päästiin nauttimaan sen antimista, mä paistelin makkaroita innoissani vaikka en niitä itse syökkään, ne oli mun osalta kesän grillikauden avajaiset!


Oon ihan ilonen, että tänään oli vapaapäivä, että pääsin lähtemään juhlahumuun mukaan. Olihan se upeeta nähdä kiekkopojat ja Halonen antamassa niille jotain ihme lippuavainta. Oon tosin katkera miten jotku mun kaverit pääsi ottaan nimmareitakin ja kaikkee, mutta mulle toi ilta silti täytti kaikki mun toiveet ja vähän enemmänkin, varsinkin kun näin Jussinkin 10 kuukauden tauon jälkeen. Olis tehnyt mieli rutistaa se mies ihan lyttyyn, kun olin niin onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti