maanantai 16. toukokuuta 2011

Taivas Varjele!

EI VOIS OLLA PAREMPAA FIILISTÄ KUN MITÄ KOKO SUOMEN KANSALAISILLA OLI EILEN ILLALLA!



Ruotsi annettiin selkää ja lujaan ja vihdoinkin Suomi pääsi tekemään -95 revanssin!
Tämän kunniaksi mekin suunnattiin Atalan kisakatsomostamme torille kauheeta kyytiä. Minä kuskina ja välillä jouduinkin kyseleen millä kaistalla mun kuuluu ajaa kun en ole oikeen tottunut noihin ajolinjoihin vielä Australian jälkeen! Onnistuin jopa kaks kertaa matkalla sammuttaan auton, joten ei se matkan teko NIIN hurjaa vauhtia onnistunut, mutta parhaani yritin. Pääsin parkkeeraamaan vielä ison hennesin eteen, koska autolla ihan keskustorille asti olis kulunu aikaa varmaan yli tunti. Tori oli AIVAN TÄYNNÄ ihmisiä ja suihkulähdekkin oltiin yön aikana hajonnut, mutta mitä väliä? SIELTÄ SE POIKA SAAPUI VIHDOINKIN KOTIIN!


Mulla on jotenkin sattunut olemaan juhlinnan täyteinen viikonloppu ilman mitään syytä. Perjantaina pidettiin kisakatsomoa Henkan luona ja lauantaina päädyttiin Topin kanssa lähteen baariin ja muiden kavereiden innostamana mentiin Senssille. Niin siinä joskus käy, että baarissa tunnen itseni liian vanhaksi, mutta ei se haitannut kun hyvä tanssimusiikki soi ja mä pääsin sohimaan kaikkien silmiä. Mun tanssityyli nyt kun ei satu olemaan mitään perus baarissa hissuttelua vaan jos vedän niin vedän tunteella!


Erätauollahan kuuluu pistää sufflaamiseksi, tästä olisi todisteena myös video, mutta sen taidan pitää omana salaisena tiedostonani. Ei tainnut olla mitään maailman kauneinta nähtävää, huvittavaa kylläkin!



Senssin saldoa. Anteeksi vain pojille, että en sensuroi niiden naamoja, onneki lukijat on kuitenkin vaan mun kaveretani niin en usko tästä haittaakaan olevan. Ilta kuitenkin sujui sieläkin muikeen pyöreesti ja olen ihmeissäni ettei mulle edes tullut kylmä kotiin kävellessäni!

Tähän perään ettei koko postaus menisi vaan biletykseksi haluan mainostaa paria löytöäni



Kynsilakkafriikkinä innostuin ostamaan mulle töihinkin pari lakkaa, että jos satun kävelemään sinne ilman on mulla aina hätävara. Kummatkin on Seppälästä eikä hinnallakaan pilattu vaan alle 3€ molemmat. Toi punanen ei ole kauheen hyvää vaan tosi läpinäkyvää, mutta tosta hopeesta tykkäsin paljonkin. 2 kerrosta toi kivasti läpikuultavan kerroksen joka hohtaa kaikissa sateenkaaren väreissä. Olin positiivisesti yllättynyt.


Ihan vahingossa haistoin tota hajuvettä edelleen seppälässä ja rakastuin. Oon aina tykännyt todella paljon vaniljan tuoksusta ja ton hajuveden tuoksu ei edes hälvene niin nopeesti, kuin mitä yves rocherin, mitä oon ennen käyttänyt. Töihin saapuessani työkaveri sanoi, että sielä tuoksuu pullalle. Mun mielestä on ihana kulkea kaupungilla pullantuoksuisena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti