lauantai 21. toukokuuta 2011

Party day!


Solid bace - Let It All Be Shunshine

Vaatekriisi jatku paidan ompelemisen jälkeenkin, koska toi mun paitani on niin ruma, etten tiennyt miten voisin pistää sen. Sain kuitenkin eilen tosi hyvän kritiikin työkaveriltani, ettei pinkkiä ja vihreetä kannattaiskaan sekottaa. En tajua miten mun värisilmä on hairahtanut, mutta nyt muutin asuani hieman ja keksin itselleni sopivat hopeenväriset kengätkin. En ollut aikasemmin ajatellut et nythän ON KESÄ ja voin pistää muutakin kun lämpimiä vaatteita.


Mun pitäis oikeesti alkaa harjotteleen taas ton kameran käyttöö, koska mä inhoon huonolaatusia kuvia ja nyt jakelen sellasia pitkin bittimaailmaa. Kuitenkin, verkkosukkisten alta häipyi legginssit ja kengät muuttuivat sandaaleihin. Nää mun rakkaus sandaalit on varvastossumalliset, joten jouduin vetäseen varpaat pois verkkosukkiksista, toivon ettei kukaan kommentois siitä mulle. Nyt olen hieman tyytyväisempi asuuni kun se ei näytä täydeltä sekamelskalta! Meikistä ei silti vieläkään ole tietoakaan, sen keksin sitten luultavasti istuessani junan vessassa.


Harmi ettei näillä kuteilla ihan töihin silti viitti mennä! Tänään mulla on siis vielä 11-16 töitä ja 16.07 lähtee juna Helsinkiä kohti, jossa Petskun pitäis olla mua vastassa asemalla. Tää on mun ensimmäinen kerta reivaamassa ja ensimmäinen kerta kaapelitehtaalla, joten nyt on vähä jännää. Sunnuntaina suuntaan ilmeisesti isän kanssa Viron puolelle hakemaan suunkostuketta, joten tänne bittimaailmaan syntyy ainakin maanantaihin asti blogihiljaisuus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti