torstai 19. toukokuuta 2011

Neljä tuntisesti työllistynyt


Olen taas sukua melkein julkkikselle, mutten pääse yli siitä miten hyvä tää on.

Oon huomannu vaihtelevani töihin joka päivä eri vaatteita, mikä on todella typerää kun mun vaatekaappi alkaa pursuileen kerran käytetyistä vaatteista eikä niitä edes voi koko aikaa pestäkkään! Tänään siis päätin pistää saman mekon kun eilen, mutta en voinut olla vastustamatta kiusausta höystämällä sitä Hennesin shoppailun tuloksena ostetulla 2,5€ röyhelöliivillä. En koskaan osta mitään hempeitä värejä joten ihmettelen, että mikä muhun on tullut. No ehkä se Australia on taas opettanut, että muitakin värejä kuin mustaa voi käyttää.


Liivikin oli päässyt jo kerran aikasemmin töihin päälle mun lempihameen ja Jaanalta poisjääneen t-paidan kanssa ja kun työkaveri anto kehuja niin varmistuin uudesta ostoksestani. Eihän se hinnallakaan kirpassut, joten oon tyytyväinen. Tänään mulla onkin kunnon ompelupäivä ja kotonakin ollessa lyhennän valmistujaislahjaksi serkun kihlatun mekkoa, jonka se kivasti kävi ostamassa Leimuskasta. Aika tyytyväinen olen, kun vähän yli parilla sadalla etsin sille mekon, kun vaihtoehtona olis ollut Seinäjoelta 400€ mekko. Meillä on ollut sitäkin mallia myynnissä, muttei enää ja hinta on ollut muistaakseni 250€. Taitaa Seinäjoella olla niin pieni valikoima juhlapukuliikkeitä, että voi vetää ihan järkyttävää hintaakin.


Tänään töissä oli hiljasta ja päätin pistää päälleni sen mekon, johon lupasin mahtua Australiasta palattuani. ÄITI MÄ MAHDUN SIIHEN NYT SE PITÄÄ OSTAA MULLE! Ei toikaan puku henkarissa näytä yhtään mun tyyliseltä, mutta päälle se istuu nätisti. Ainut vika oli, että takaosan nyöritys jää sen verran suureksi, että kaipaan sinne taakse läpyskää, ettei mun lyttyyn vedetyt selkäläskit näkyisi. En ole siis ostamassa juhlapukua, kun ei ole mitään juhlia minne mennä ja viimekeväänä ostin jo kaksi. Oon kuitenkin itestäni aika ylpee, että 5 kiloa pois ja mahdun yhtä kokoa pienempään mekkoon, kiinteytystä vielä kaivataan!


Kiinteytys kun tuli puheeksi niin täytyy nyt myöntää, että oon hankkinut salikortin Fressille joku viikko sitten, mutta en ole vieläkään sielä käynyt. Tekosyynä tietenkin on se, että mun salikengät on hukassa! Haluisin kyllä mennä, mutta oon joskus käynyt sielä ryhmäliikunnassa ilman salikenkiä enkä saanut muuta kuin rakkoja jalkaan. Täytynee mennä kaivamaan vanhempien varastoa siinä toivossa, että mun vanhat tanssikengät löytyis helposti. Olin jopa niin ahkera, että tein tietokoneeni taustakuvaksi fressin ryhmäliikunta aikataulun ja merkkasin sinisellä kaikki tunnit, jonne voisin osallistua. Salikortti maksaa normaalisti 60/kk, mutta sain kesällä 3 kuukautta 60 kympillä, joten säästän siinä tuon mitä olisin ennen salilta eroomistani maksanut. Silloin Fressin hinta oli vielä 55€ kuukaudessa. Oon silti katkera, että ylipäänsä erosin sieltä kun olisin voinut pistää jäsenyyteni vain katkolle, onneksi nyt ei ollut mitään liittymismaksua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti