tiistai 31. toukokuuta 2011

Lashes


Pyysin kaveria linkittään jotain nostalgista ja vasta viidennen kelpuutin tänne Powerman 5000 - Action

Tittelin mukaisesti nyt puhutaan ripsistä. Mun kaveri Jaana valmistuu ens viikonloppuna kosmetologiksi ja pääsin viime keskiviikkona sen pehmeälle sohvalle pariksi tunniksi pissanhädässä nauttimaan ripsien laitosta. Jaana sai mut Ausseissa ollessani innostumaan ripsien pidennyksistä ja nyt se sitten tapahtui. Aikaa kului sellaset 2 tuntia ja mun ripsistä tuli hypertuuheet. En ollut tunnistaa itseeni kun katoin peiliin, mutta tasapainoksi mun täytyy pistää joka päivä ripsaria alaripsiin.


24 tuntiin ei saanut olla veteen kosketuksissa ja muuten hoito ei ole hirveen vaikeeta. Saunassa saa käydä ja suihkussa pitää käydä tai alkaa koko nainen haisemaan. Ripsiä kammataan ripsariharjan näkösellä harjalla ojennukseen ja silmiä ei tietenkään saa hangata. Mulle ainoaksi ongelmaksi on tulleet yöt, koska en oikeen osaa nukkua muuten kun mahallani tai kyljelläni. varsinkin oikeen puolen ripset kärsii tästä ja nyt koitankin opetella nukkumaan niin ettei silmät hankaisi tyynyyn. Uskomattoman kauniit ne on ja oon aivan rakastunut niihin, mutta en nyt ole aivan varma onko ripsien pidennys mua varten kun niitä tippuilee öisin kun ehkä sitten unissani hankaankin niitä, ei voi tietää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti