lauantai 7. toukokuuta 2011

Blogihiljaisuus

Oon tässä viime päivinä ollut töissä ja muutenkin menossa koko ajan, joten en ole ehtinyt käymään koneella, varsinkin kun mun "nettiaika" on loppunut 22.00 kun vanhemmat menevät nukkumaan. Onneksi ensi viikolla pääsen kunnolla muuttamaan omaan asuntooni ja saan tänkin puolesta arjen pyörimään.

Olin keskiviikkona Huurupiilossa katselemassa kaverini stand-up keikkaa ja torstaina pääsinkin hoivaamaan mun veljen mahatautista perhettä. Olin jo ajatellut ettei se tauti mulle tarttunutkaan, koska olin päivää ennen sen niiden taudin alkamista nukkunut mökillä lasten välissä, mutta ilmeisesti en ollutkaan niin vahva ja viime yönä löysin itseni halailemasta vessanpönttöä.

Vietin yöni mun uudessa asunnossa, jossa mulla ei ollut oikeestaan mitään muuta kun verhot, patja, nalleja, jotain astioita ja ananaspurkki. Tunsin itseni hylätyksi pulsuksi, joka on murtautunut jonnekin sisätiloihin sairastamaan. Onneksi äiti ja isä pelastivat mut sieltä niiden luokse tervehtymään ja pääsin taas tietokoneen ja television ihmeelliseen maailmaan. En ymmärrä miten ennen on selvitty ilman teknisiä vempaimia, koska mä en ainakaan olisi selvinnyt apua odotellessani ilman mun musiikkikännykkääni, jolla pääsee nettiinkin. Olisin ilman sitä kuollut tylsyyteen!

Mutta mä koitan hypätä tästä olohuoneen puolelle isän kanssa katselemaan Suomi-Slovakia peliä ja taas rauhottumaan. On tää tietokoneella istuminen vielä hieman liian rankkaa mun voimilleni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti