sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Äitienpäivää

Mun tautini oli ja meni suhteellisen pikasesti ja tänään oonkin ollut jo aivan kunnossa. En ole silti ulos uskaltautunut vaikka lämpötila onkin hiponut 20 astetta. Aamupäivä meni telkkaria katsellessa ja mä nautin Australiasta telkkarin välityksellä Outback Jackiä, eläinpelastuspartioo ja Australialaista komeaa puutarhuria katsellessa. En ymmärrä miten paljon täällä on Australialaisia telkkariohjelmia!

Äidille ei oikeen kelvannut tänään mun äitienpäivä aamiainen, joten se siitä yllätyksestä. Leivoin sitten myöhemmin pikkuleipiä uudella 3D pikkuleipämuotilla, jonka ostin Hello Kitty kaupasta Abu Dhabista, jossa myytiin myös tyynyliinoja joissa luki suomeksi tyynyliina. JEI!


Pikkuleivät tein aivan tavallisella murotaikinalla:

1 kananmuna
4dl vehnäjauhoja
1tl leivinjauhetta
2tl vaniljasokeria
1dl sokeria
200g voita

tehosekottimella sokerit  ja voi sekasin ja sinne perään muna. Sekotetaan kuivat aineet keskenään ja lisätään pikkuhiljaa joukkoon, paistetaan 175 asteessa vähän yli 10 minuuttia.

Terveysintoilija perheestä kun olen kotosin niin korvasin osan vehnäjauhoiste Herbalifen proteiinijauheella, että voin edes kuvitella keksieni olevan terveellisempiä.


3D piparimuotti tarkoittaa siis sitä, että pystyn pistämään mun Hello Kittyni istumaan. Mun mielestä noi on aivan yli sulosia eikä mun edes tee mieli syödä niitä ollenkaan. Annan ne huomiseks mukaan äidille, kun se menee mun veljen luokse syömään äitienpäiväkakkua hieman myöhässä. (äiti ei tänään antanu mun veljen perheelle lupaa tulla tänne, koska kaikki on kipeenä) Toi pikkuleipä muotti on aivan törkeen hyvä, koska sillä pystyy myös tekemään pelkkiä Kittyn pään muotosia kuvia jos sellasista enemmän pitää tai haluaa enemmän tavaraa, koska noihan on aika jättisuuria syötäviksi.


Innostuin taas tossa viime viikolla pikkasen osteleen kaikkee tosi tärkeetä ennen kun perjantaina suuntasin kaverin läksiäisiin. Musta tuntuu, että mun kaikki tutut on lähös pois Suomesta just kun mä palasin. Siis tää mun kaveri lähtee kesäksi Afrikkaan (jota kutsun Saksaksi kun en muista koskaan minne se menee ja sielä kuitenkin puhutaan myös saksaa) ja olen tästä erittäin katkera. On kuitenkin ollut mun oma valinta tulla Suomeen ennen kesää enkä sitä silti kadu. Oon päässyt hyvin kiinni arkeen, vaikka onkin hieman kylmä ja kavereiden Australia kuvat ärsyttää.

Lennähdin nyt hieman aiheestani mistä meinasin puhua, mutta siis ton mun perjantain shoppailun tuloksista näytän sitten kuvaa myöhemmin kun saan kaiken kuvattua. Tein myös yhden toisen tosi tärkeen jutun tolloin ennen töitä, josta kerron tai näytän tuloksia jos sellasia syntyy myöhemmin.


Mun muuttoni nyt hieman viivästy tän sairastumisen vuoksi, mutta ensi viikolla pitäis saada kämppä kuntoon ja sen jälkeen sitten mahdollisimman nopeasti tuparit/kotiinpaluubileetkin aikaseksi. Onneksi en ole viemässä sinne kaikkia tavaroitani tai hukkuisin taas tavaranpaljouteen about 20 neliössäni. Odotan kovasti, että voin esitellä myös uutta city asuntoani ja oon myös onnellinen siitä, että TAAS yksi mun kavereista päätti lähteä ulkomaille, että pääsin muuttamaan tohon kämppään väliaikasesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti